Iława, Przystań Biskaje

tel./fax. +48 89 6486233
tel.kom. +48 501580750
tel.kom. +48 505015515
Przy kontakcie z portem prosimy o powołanie się na serwis "Porty.Jachtowe.pl"
Dziękujemy!

Cena za dobę: brak danych

W porcie dostępne:

• czarter
  • zimowanie łodzi
  • WC
  • prysznic
  • prąd na kei
W celu aktualizacji lub wyróżnienia danych portu Iława, Przystań Biskaje prosimy o wypełnienie poniższego formularza

5 Komentarze

Publikowane komentarze sa prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Właściciele serwisu porty.jachtowe.pl nie ponoszą odpowiedzialności za treść opinii.
  1. Czarterujący napisał(a):

Bardzo sympatyczni ludzie, ale nieuczciwi. Czarterowałem od nich jacht i oczywiście była lista wyposażenia itd. Wszystko ok. Przy oddawaniu jacht oglądali z każdej strony, jakby się dało to od dna też by obejrzeli. Wmówili mi, że jestem odpowiedzialny za rysy na burtach i na śrubie silnika, co było nieprawdą, ponieważ jestem doświadczonym żeglarzem i żadnych uszkodzeń się nie dopuściłem.
    Odradzam z korzystania usług tych naciągaczy, a jeśli już to radzę obejrzeć wszystko, łącznie z żabkami przy żaglach i być gotowym na potrącanie z kaucji za każdy jeden pierd.

2. Marek napisał(a):

Potwierdzam, sympatyczni ludzie ale nieuczciwi.

Oddawaliśmy pełen dodatkowy zbiornik paliwa i kręcili nosem, że jest poniżej kreski. Chociaż standardowy zbiornik dostali prawiempełen a dodatkowego nawet nie odkręcaliśmy ( trzeba sprawdzać przy odbierania czy jest idealnie do kreski ).

Standardowy słuczony kubek z duralexu 7,50zł.

Policzyli też za wtyczkę paliwa z kanistra do silnika, rozpadł się w czasie 2 krótkiego użytku po 15 min. Właściciel stwierdził, że to stara część, ale my ją zepsuliśmy podnosząc silnik. Ważne jest to, że podczas naszego użytkowania trudno zapalał i przygasał ( prawdopodobnie łapał fałszywe powietrze przez popsutą wtyczkę ).

Teraz będę bardziej uważny.

Stanowczo odradzam bo to wstyd czepiać się takich dupereli jak wtyczka za 15 zł w 5-7 letnim silniku
    Nawet gdyby to była w 100 procentach wina klienta. Który Płaci kilka stówę za dobę i bieżąco łajbę na kilka dni.

A kubek z duralexu za 7,5 powinni brać koszt pokrycia straty, a nie robić biznes na klubach.

A hoj !

3. Marek napisał(a):

I jeszcze za parking policzyli 19 zł, w domu przeglądałem cennik na stronie Biskajów i mają wybite 8 zł

4. pozywający napisał(a):

Potwierdzam – na wielu forach daje się słyszeć podobne historie na temat tej przystani (o bezprawnych potrąceniach z kaucji).
    To jest ich metoda na naciąganie klientów. Tyle że ja nie odpuściłem i złożyłem pozew na te kilka stów, które mi bezprawnie ukradli z kaucji wmawiając że coś zepsułem.
    Tak być nie może, że dodatkowym źródłem zarobku jest kradzież drobnych kwot z kaucji za brak np. widelcy, których zresztą zapewne nigdy nie było. Jeśli liczą, że im się to opłaci to się przeliczą – bo ja na pewno nie ustąpię i będę się sądził nawet dla zasady. Jeśli ten Pan za każdy pojedynczy czarter potrąci sobie z kaucji 200 zł, to rocznie może „dorabiać” w ten sposób naście, albo nawet i dziesiątki tysięcy. NIE KORZYSTAJCIE Z USŁUG TYCH OSZUSTÓW. TO NACIĄGACZE!

5. Irek napisał(a):

Witam, potwierdzam wcześniejsze opinie o tym porcie. BEZCZELNI OSZUŚCI I BEZWSTYDNI NACIĄGACZE. Nam urwali z kaucji 207 zł. Po wypakowaniu łódki zapytaliśmy ile kosztuje sprzątanie bo mocno nam się spieszyło i chcieliśmy za to po prostu zapłacić. Nadmienię, że często czarterujemy i tym razem łódka była w miarę czysta. Pani wyceniła nam tą usługę na 400 zł !!! zaczęliśmy więc sprzątać sami ale przyszedł właściciel i powiedział, że i tak jej nie posprzątamy tak jak sobie życzy bo w środku jest piasek i potrzebny jest odkurzacz którego tu będę zjadliwy wyjątkowo wybierając się na żagle nie wzięliśmy ze sobą. Pod długich i nerwowych negocjacjach „zbiliśmy” cenę do 200 zł + 7 zł za podobno brakujący widelec. Nie polecam kontaktu z tymi ludźmi od 9 lat czarteruję łódki w różnych miejscach i czegoś takiego jeszcze nie widziałem po prostu CHAMSTWO na najwyższym poziomie.

Zostaw komentarz

• Największa baza jachtów żaglowych, pełne specyfikacje i opisy. Zdjęcia i filmy łodzi żaglowych. Jachty żaglowe morskie i śródlądowe wykorzystywane przez firmy czarterowe oraz prywatnych armatorów. Opinie użytkowników. Dołącz do nas!
  • Polecamy pontony Promarine idealne dla osób lubiących wypoczynek na wodzie
  • Shine 30 to w pełni nowoczesny jacht turystyczny nawiązujący stylistyką do jednostek śródziemnomorskich. Jest to jacht zaprojektowany i wykonany przez firmę Fourth Yacht.