Iława, Przystań Biskaje

tel./fax. +48 89 6486233
tel.kom. +48 501580750
tel.kom. +48 505015515
Przy kontakcie z portem prosimy o powołanie się na serwis "Porty.Jachtowe.pl"
Dziękujemy!

Cena za dobę: brak danych

W porcie dostępne:

• czarter
  • zimowanie łodzi
  • WC
  • prysznic
  • prąd na kei
W celu aktualizacji lub wyróżnienia danych portu Iława, Przystań Biskaje prosimy o wypełnienie poniższego formularza

6 Komentarze

Publikowane komentarze sa prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Właściciele serwisu porty.jachtowe.pl nie ponoszą odpowiedzialności za treść opinii.
  1. Czarterujący napisał(a):

Bardzo sympatyczni ludzie, ale nieuczciwi. Czarterowałem od nich jacht i oczywiście była lista wyposażenia itd. Wszystko ok. Przy oddawaniu jacht oglądali z każdej strony, jakby się dało to od dna też by obejrzeli. Wmówili mi, że jestem odpowiedzialny za rysy na burtach i na śrubie silnika, co było nieprawdą, ponieważ jestem doświadczonym żeglarzem i żadnych uszkodzeń się nie dopuściłem.
    Odradzam z korzystania usług tych naciągaczy, a jeśli już to radzę obejrzeć wszystko, łącznie z żabkami przy żaglach i być gotowym na potrącanie z kaucji za każdy jeden pierd.

2. Marek napisał(a):

Potwierdzam, sympatyczni ludzie ale nieuczciwi.

Oddawaliśmy pełen dodatkowy zbiornik paliwa i kręcili nosem, że jest poniżej kreski. Chociaż standardowy zbiornik dostali prawiempełen a dodatkowego nawet nie odkręcaliśmy ( trzeba sprawdzać przy odbierania czy jest idealnie do kreski ).

Standardowy słuczony kubek z duralexu 7,50zł.

Policzyli też za wtyczkę paliwa z kanistra do silnika, rozpadł się w czasie 2 krótkiego użytku po 15 min. Właściciel stwierdził, że to stara część, ale my ją zepsuliśmy podnosząc silnik. Ważne jest to, że podczas naszego użytkowania trudno zapalał i przygasał ( prawdopodobnie łapał fałszywe powietrze przez popsutą wtyczkę ).

Teraz będę bardziej uważny.

Stanowczo odradzam bo to wstyd czepiać się takich dupereli jak wtyczka za 15 zł w 5-7 letnim silniku
    Nawet gdyby to była w 100 procentach wina klienta. Który Płaci kilka stówę za dobę i bieżąco łajbę na kilka dni.

A kubek z duralexu za 7,5 powinni brać koszt pokrycia straty, a nie robić biznes na klubach.

A hoj !

3. Marek napisał(a):

I jeszcze za parking policzyli 19 zł, w domu przeglądałem cennik na stronie Biskajów i mają wybite 8 zł

4. pozywający napisał(a):

Potwierdzam – na wielu forach daje się słyszeć podobne historie na temat tej przystani (o bezprawnych potrąceniach z kaucji).
    To jest ich metoda na naciąganie klientów. Tyle że ja nie odpuściłem i złożyłem pozew na te kilka stów, które mi bezprawnie ukradli z kaucji wmawiając że coś zepsułem.
    Tak być nie może, że dodatkowym źródłem zarobku jest kradzież drobnych kwot z kaucji za brak np. widelcy, których zresztą zapewne nigdy nie było. Jeśli liczą, że im się to opłaci to się przeliczą – bo ja na pewno nie ustąpię i będę się sądził nawet dla zasady. Jeśli ten Pan za każdy pojedynczy czarter potrąci sobie z kaucji 200 zł, to rocznie może „dorabiać” w ten sposób naście, albo nawet i dziesiątki tysięcy. NIE KORZYSTAJCIE Z USŁUG TYCH OSZUSTÓW. TO NACIĄGACZE!

5. Irek napisał(a):

Witam, potwierdzam wcześniejsze opinie o tym porcie. BEZCZELNI OSZUŚCI I BEZWSTYDNI NACIĄGACZE. Nam urwali z kaucji 207 zł. Po wypakowaniu łódki zapytaliśmy ile kosztuje sprzątanie bo mocno nam się spieszyło i chcieliśmy za to po prostu zapłacić. Nadmienię, że często czarterujemy i tym razem łódka była w miarę czysta. Pani wyceniła nam tą usługę na 400 zł !!! zaczęliśmy więc sprzątać sami ale przyszedł właściciel i powiedział, że i tak jej nie posprzątamy tak jak sobie życzy bo w środku jest piasek i potrzebny jest odkurzacz którego tu będę zjadliwy wyjątkowo wybierając się na żagle nie wzięliśmy ze sobą. Pod długich i nerwowych negocjacjach „zbiliśmy” cenę do 200 zł + 7 zł za podobno brakujący widelec. Nie polecam kontaktu z tymi ludźmi od 9 lat czarteruję łódki w różnych miejscach i czegoś takiego jeszcze nie widziałem po prostu CHAMSTWO na najwyższym poziomie.

6. Mateusz napisał(a):

Niestety nadal nic sie nie zmienilo.
    Kuchenka niesprawna. Od godziny 19 nikogo juz nie ma zeby odebrac lodke (pomimo umowionej godziny).
    Ludzie niemili i chamscy. Widelce stanialy sa po 5zl. Mimo ze przy przekazaniu jachtu nikt tego nie sprawdza. Dobrze ze policzylem ze brakowalo kamizelek. Bo pewnie by sie okazalo ze tez ja je zgubilem.

Nie polecam.
    Takiej firmy w zyciu nie spotkalem.

Zostaw komentarz

• Największa baza jachtów żaglowych, pełne specyfikacje i opisy. Zdjęcia i filmy łodzi żaglowych. Jachty żaglowe morskie i śródlądowe wykorzystywane przez firmy czarterowe oraz prywatnych armatorów. Opinie użytkowników. Dołącz do nas!
  • Polecamy pontony Promarine idealne dla osób lubiących wypoczynek na wodzie
  • Neoprenowy pasek do okularów przydatny dla wszystkich uprawiający sporty wodne